Házirend

Az eddigi tapasztalatok alapján szükségessé vált, hogy konkrétan megfogalmazzuk a házirendi pontokat, hogy mindenki számára egyértelmű legyen. Kérünk mindenkit, hogy a zavartalan, gördülékenyebb munkavégzés érdekében, az alábbi szabályokat tartsa be.
 
1. A termek tisztasága
A bérlő az általa használt termek tisztaságáról a munka végeztével győződjön meg, és gondoskodjon arról, hogy a szobát rendben hagyja ott.
- Padlózat tisztasága – szükség esetén söprés, ill. felmosás.
- Üvegasztal tisztasága, hogy a következő terapeuta is tudjon dolgozni
- A rend visszaállítása
 
2.   Konyha tisztasága
- munkafelületek tisztasága (mosogatás, poharak, tányérok elpakolása, stb.)
A konyhai morzsát és szemetet a használó a fentiekben említett módon eltávolítja.
 
3. Fürdőszoba:
A bérlő minden használat után győződjön meg a WC, mosdó tisztaságáról.
Amennyiben bármelyik állapota nem kielégítő, gondoskodik fertőtlenítésről és az üvegfelületek tisztításáról, valamint a törülközők cseréjéről.

4. Szellőztetés:
A termet használó csoportvezető/ bérlő minden alkalommal győződjön meg arról, hogy a terem levegője friss, amennyiben szükséges a foglalkozások után szellőztessen!
 
5. Hulladék:
A termet használók minden alkalommal gondoskodnak a szemét összegyűjtéséről és az összegyűlt szemét kiviteléről.
 
7. FELELŐSSÉG
A bérlő felelőssége, hogy a csoportjában résztvevők a termeket rendeltetésszerűen és az előzőekben felsorolt rendszabályokkal összhangban használják. A bérlő a résztvevők által elkövetett rendsértésért és bárminemű anyagi kárért teljes felelősséget vállal. A bérlő kizárólag az általa és az általa bevitt személyek által okozott kárért vállal felelősséget.
 
8. A bérlők által használt helyiségek.
Előtér, nappali, konyha, csoport szoba, dolgozó szoba, kezelő szobák, fürdőszoba, wc.
 
Árlistában:

I. árkategória:
1. terem csoport szoba

II. árkategória:
2. terem dolgozó szoba
3. terem terápiás szoba
4. terem fogadó szoba